Dr. WEBINAR

Formació contínua online per a metges

Benestar • Comunicació • Finances • Fiscalitat • Tech

Al llarg de la nostra carrera professional, la formació continuada i de qualitat ens permet actualitzar-nos i evolucionar com a metges.

La Fundació Mutual Mèdica t’ofereix, sota el programa  els nous webinars per a metges. Un projecte que conta amb 7 sessions de 45 minuts, liderades per experts, amb una metodologia dinàmica i practica. I en el que s’aniran incorporant noves píldores formatives, a les que podràs accedir còmodament via streaming.

En la Fundació Mutual Mèdica som conscients de la importància que la formació continua te en el context mèdic actual. Y del important paper que juga la innovació i la investigació davant als rellevants i constants avenços en la salut i en les tecnologies aplicades a la salut.

Dr Webinar és una iniciativa més en el nostre compromís amb el creixement i impuls dels professionals mèdics com a garantia de futur i benestar per al col·lectiu i per a la societat. Avui, et convidem a subscriure’t a ella.

Inscriu-te

Accedeix al programa DR. Webinar des del que t’informarem de les pròximes sessions formatives.

T'informem que en emplenar aquest formulari acceptes explícitament que les dades que ens has facilitat siguin tractades per la Fundació Mutual Mèdica per gestionar la inscripció i l'assistència a l'esdeveniment.

La finalitat del tractament és el registre, tasques administratives i gestió de la valoració del mateix. Així mateix, per a altres addicionals per a les que ens dónes el teu consentiment relacionades amb activitats, productes i serveis que ofereix Mutual Mèdica.

Pots exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, limitació o oposició del seu tractament, així com el dret de la portabilitat de les dades per correu electrònic a protecciondedatos@fundacionmutualmedica.com

Per a més informació, consulta la nostra política de privadesa